Subject: FW: Aruküla toite projekt
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 15:38:50 +0200

Tere!

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit 7.1-2/24/21001-2.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kert Kartau <[email-masked]>
Sent: Monday, December 30, 2024 2:31 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: FW: Aruküla toite projekt

Tere

Edastan Projektlahenduse kooskõlastamiseks.

Projekt alla laaditav siit:

https://www.dropbox.com/scl/fo/4szs8oakhip6wtz3ddd4a/AGQBil4DrBL33GRGDfigL
98?rlkey=xnbr976vmvdzc5ml92iopi354
<https://www.dropbox.com/scl/fo/4szs8oakhip6wtz3ddd4a/AGQBil4DrBL33GRGDfig
L98?rlkey=xnbr976vmvdzc5ml92iopi354&st=bcqheg3f&dl=0> &st=bcqheg3f&dl=0

Ei pannud eelisoleeritud torusid, sest selliseid ei toodeta. Nägin ette
torustiku paigaldamise seal asukohas sügavamale.

Lugupidamisega,

Kert Kartau

Projekteerija

AS Viimsi Keevitus

Tel +372 5358 4742

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.